Tvorba webových stránok a eShopovZaložiť webovú stránkuZaložiť e-shop

Fly HOUSE

Fly HOUSE

Vám ponúka jemnú Metamorfnú techniku, cvičenie antigravity, prenájom

!!!!!! Jesenná akcia !!!!!!  PREDĹŽENÁ DO 12.12.2016

KÚP SI PERNAMENTKU (10 vstupov) A DRUHÚ ZÍSKAJ LEN ZA 25

 

 

METAMORFNÁ TECHNIKA je cesta rozvoja a rastu.
Pomáha vziať svoj život do vlastných rúk.

Metamorfná Technika - je unikátom svojho druhu, pretože nie je liečbou, ani terapiou, ani masážou, ale technikou, ktorá pomáha dať nový impulz našej vlastnej vnútornej sily, ktorá nám pomáha, čo najlepšie využiť náš potenciál.

Čo je Metamorfná Technika - výnimočná metóda pre uvoľnenie starých duševných traumat, strachov a stresov, ktoré nevedome ovplyvňujú naše životy a blokujú a obmedzujú náš prirodzený stav bytia.
Jej aplikácia pôsobí na zlepšenie zdravia, na prísun vnútornej sily, radosti, psychické vyrovnanosti a plné využitie vlastných schopností a tvorivosti.

Metamorfná Technika (MT) je vhodná pre dospelých aj deti, doporučuje sa i v období tehotenstva.
Je úspešná pri riešení zdravotných problémov aj veľmi starého pôvodu, a to ako fyzického, tak psychického.Účinkuje tak, že využíva vrodené schopnosti regenerácie každého organizmu.Pracuje s vlastnou vitálnou (životnou) energiou ošetrovaného.

MT často vyhľadávajú ľudia v náročných životných chvíľach alebo situáciach súvisiacich s prechodom (detstvo, dospievanie, tehotenstvo, menopauza alebo andropauza, sťahovanie, rozvod, smrť blízkej osoby, problémy v práci a pod.)
Po MT ľuda zaznamenávajú nápadne pozitívne zmeny na úrovni fyzickej a emočnej - cítia značný príliv energie a životného elánu.

Má hlboký, trvalý a nenásilný účinok, ktorý nevyvoláva žiadné traumy.

 

Cvičenie antigravity čiže cvičenie v sieti

 je efektívne, kreatívne a zábavné spojenie rôznych techník cvičenia a športov, predovšetkým však pilatesu, kalanetiky, baletu, gymnastiky, silového tréningu, prípadne aj akrobacie .

Hlavným cieľom tohto druhu cvičenia je dosiahnutie fyzickej a duševnej rovnováhy, získať celkovú fyzickú zdatnosť, lepší balanc a vyváženosť, čo má pozitívny dopad aj na váš život, ale hlavne užívať si a mať zábavu pri vytváraní krásy. Pri cvičení so sieťou človek spozná svoje telo z inej perspektívy a objaví svaly, o ktorých doteraz nevedel.  Pri otočení sa dole hlavou nastáva maximálne uvoľnenie chrbtice a aj pri zdanlivo ľahkých cvikoch je zapojené vnútorné svalstvo.

Je to hra s vlastným telom, ktorá skúma, kam až siahajú jeho hranice - zladenie tela, duše a mysli.

Cvičenie prebieha v pevnej plachte - Napriek svojej jemnosti a ľahkosti tento odolný materiál z leteckého hodvábu má nosnosť približne 500kg, čo zaručí váš komfort a úplné bezpečie. Jednotlivé cviky a figúry sú starostlivo vyberané, tak aby ich zvládol  úplný nováčik , dieťa i aktívny športovec.

 

V čom pomáha:

spomaliť svoje starnutie
* zvýšiť svoju pohyblivosť a flexibilitu
* nabiť sa vitálnou energiou
* zvýšiť svoju vytrvalosť (vynikajúci prostriedok proti únave)
zredukovať svoju nadváhuskrášliť si postavu
* podporiť 
srdcovú činnosť (srdcový sval silnie a zvyšuje svoj výkon)
* zlepšiť 
prekrvenie celého tela a metabolickú premenu
* zdokonaliť činnosť pľúc a tým aj 
okysličenie celého tela
uvoľniť napätie (aj svalové aj emocionálne)
* podporiť 
trávenie a činnosť čriev
* posilniť svaly, kosti a väzy (prevencia proti osteoporóze)
zharmonizovať činnosť endokrinného systému
* zvýšiť 
duševný potenciál a schopnosť rozmýšľať
* stimulovať produkciu endorfínov v mozgu (
pocit uvoľnenia a dobrej nálady)

 

Nevhodné pre ľudí:

  • s vysokým krvným tlakom
  • so zvýšeným vnútroočným tlakom
  • vo všetkých štádiách tehotenstva
  • trpiacich vážnym ochorením chrbtice (s poruchou miechy, vyskočenou platničkou a pod.)
  • s protézou bedrového alebo ramenného kĺbu
  • s kardiovaskulárnym ochorením
  • s vážnym ochorením vnútorných orgánov
  • s prietržou hernia

 

Čo na cvičenie - vhodným oblečením sú: 

  • dlhé nohavice z bavlny najlepšie pre ženy legíny a pre mužov tepláky,v žiadnom prípade nie nohavice zo šmykľavého materiálu
  • priliehavé tričko s dlhým alebo krátkym rukávom
  • protišmykové ponožky
  • hodinky, náramky a prstene nechajte doma. Predídete drobným škrabancom na tele, či sieti
  • dôsledne dodržiavajte pokyny inštruktora a dôverujte k hodvábnej sieti.

Najedzte sa v dostatočnom predstihu aspoň 2-3 hodiny pred cvičením. Prineste si na pitie najlepšie nesýtené nápoje.( nie káva,džús a pod.)

 
TOPlist